طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود
سرخط خبرها

معرفی کتاب «هرگز به جایی نمی‌رسد» نوشته مارک رندولف | سرگذشت معرکه یک ایده

  • کد خبر: ۳۸۳۷۷
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
معرفی کتاب «هرگز به جایی نمی‌رسد» نوشته مارک رندولف | سرگذشت معرکه یک ایده
رندولف به‌همراه تیم حرفه‌ای خود، به نوعی دنیای تلویزیون را متحول کرد. آن‌ها سرویس پخش جاری یا استریمی راه‌اندازی کردند که امروزه بیش از ۱۵۰ میلیون مشترک دارد و حتی مدتی است علاوه بر وظیفه پخش، برنامه‌سازی هم می‌کند.
شهرآرانیوز - شاید برخی افراد موفقیت نتفلیکس را از روی بخت و اقبال بدانند، اما نتفلیکس یکی از مهم‌ترین نمونه‌های موفقیت یک استارت‌آپ است.

این کتاب مبتنی بر خاطراتی است که ۲۰ سال قبل رخ داده‌اند. موضوعی که در حین نوشتن برای نویسنده اهمیت داشته نمایش دقیق رویداد‌ها و شخصیت‌های تیم بنیان‌گذار نتفلیکس بوده است.

این کتاب به شما نشان می‌دهد نتفلیکس ابتدا چه بود و چگونه ایده‌ای که هیچ‌کس باورش نداشت، این‌چنین به قدرت رسید.

بخشی از کتاب:
«داستان مشهوری درباره نتفلیکس وجود دارد که می‌گوید این ایده زمانی به ذهن رید‌هیستینگز رسید که برای برنامه «آپولو۱۳» ۴۰ دلار هزینه دیرکرد به بلاک باستر داد. او فکر کرد اگر هزینه دیرکرد وجود نداشته باشد، آن وقت چه می‌شود، و همان زمان بود که ایده تأسیس نتفلیکس شکل گرفت. داستان زیبایی است. اما این کل ماجرا نیست. بله، نسخه پرداخت‌نشده‌ای از «آپولو‌۱۳» وجود داشت، اما ایده ایجاد نتفلیکس هیچ ربطی به هزینه دیرکرد نداشت. اینکه ایده نتفلیکس چیزی نبود که در یک لحظه به ما الهام شده باشد. این ایده در یک چشم به هم زدن و به صورت بی‌نقص، مفید و درست به ذهن ما نرسیده بود. ما این داستان‌ها را دوست داریم، زیرا با ایده‌های رؤیایی درباره نبوغ هم‌ترازند. ما انتظار داریم وقتی سیب می‌افتد، نیوتون زیر درخت سیب نشسته باشد. ما ارشمیدس را در وان حمامش می‌خواهیم، اما حقیقت درباره ایده‌های موفق معمولا بسیار پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. حقیقت این است که به ازای هر ایده خوب، هزاران ایده بد وجود دارند و گاهی تشخیص تفاوتشان سخت می‌شود.»

اگر شما هم ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار خودتان دارید، خواندن این کتاب و آشنا شدن با مراحل رشد یکی از موفق‌ترین استارت‌آپ‌های دنیا می‌تواند شما را با چالش‌های توسعه یک کسب‌و‌کار استارت‌آپی بیشتر آشنا کند.


هرگز به جایی نمی‌رسد

نویسنده: مارک رندولف
مترجم: کامران تقوی
ناشر: میلکان
تعداد صفحه: ۲۶۲
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->